בחירת קופירייטר

הקופירייטר הוא מקצוע נחשק ואפוף תהילה אשר סף הכניסה אליו נמוך. נמוך מידי. השאלות הבאות יסייעו לך לבחור את הקופירייטר המתאים לך ביותר.

ניסיון מעשי

האם תיק העבודות של הקופירייטר מכיל קמפיינים ממשיים או תרגילי יצירתיות בלבד? האם הוא עבד עבור חברות מוכרות והתנסה במתן פתרונות קריאטיביים לבעיות שיווקיות אמיתיות?

יצירתיות

הלקוח שצופה בפרסומת שלך או קורא את החומרים השיווקיים שלך הוא חסר נאמנות לחלוטין. לא תפסת אותו מייד, איבדת אותו. האם תיק העבודות של הקופירייטר מפתיע אותך ברעיונות רעננים ולא שגרתיים?

סגנונות כתיבה

אל תתרשם מסיסמאות וכותרות. בקש לראות דוגמאות לטקסטים ארוכים, תכנים מקצועיים וכתבות לקהלי מטרה שונים כגון אתרי אינטרנט, דיוור ישיר, פרופיל חברה, מודעות אינפו ועוד. האם הכתיבה זורמת וגורמת לך לרצות להמשיך לקרוא?

ידע כללי

קופירייטר טוב חייב להיות בעל ידע לשוני נרחב, אך זה ממש לא מספיק. כדי שקופירייטר יוכל להעלות רעיונות מקוריים היוצרים חיבורים מפתיעים בין עולמות שונים, עליו להיות בעל עולם מושגים עשיר וסקרנות שאינה יודעת שובע.

כימיה

בסופו של דברים כולנו אנשים. בחר את הקופירייטר שנוח לך לתקשר איתו ושיודע להקשיב יותר מאשר לדבר.

חזור למדריך ללקוח