באנר פרסומי

 

באנר – אחד מאמצעי הפרסום הנפוצים ביותר ברשת הוא מודעה לכל דבר, שהקלקה עליה מובילה את הגולש לדף נחיתה או לאתר המפרסם. קיימים באנרים סטאטיים, דינאמיים, בגדלים שונים ובמיקומים שונים, אך העקרונות זהים.

  • שאל את עצמך “מה יגרום ללקוח הפוטנציאלי שלי ללחוץ על הבאנר?” התשובה תסייע לך בתיכנון ועיצוב הבאנר.
  • האם המסר המופיע בבאנר שלך חד וברור ואומר לגולש מייד במה מדובר?
  • האם בבאנר יש רעיון מסקרן או עיצוב ייחודי שיגרום לו לבלוט על רקע ג’ונגל הבאנרים והפרסומות המציפות את האתר בו אתה מפרסם?
  • האם הבאנר שלך מניע את הגולש לפעולה מיידית?
  • אל תציק לגולש עם באנר Pop-up המשתלט על המסך, כדי שהגולש שלך לא יפתח “עיוורון” לבאנר שלך.

חזור למדריך ללקוח

 

WhatsApp chat