דף נחיתה

 

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנוצר במיוחד, כדי לקלוט גולשים בעקבות קישור או פעילות פרסומית ייעודית, לעניין אותם במסר השיווקי ולהניעם לביצוע פעולה מיידית. האם דף הנחיתה שלך בנוי נכון?

  • הגולש הנוחת בדף בעקבות קישור המופיע בפרסומת או בבאנר שלך, מחליט תוך שניות ספורות אם ההצעה שלך מתאימה לו. דף נחיתה איכותי, הוא דף שמשיג יחס ההמרה גבוה, כלומר: כמה מתוך הגולשים שביקרו בו יצרו איתך קשר. דף נחיתה איכותי יוביל גם לקידום אורגני של אתרך בGoogle- הודות לכמות הגולשים הצופים בו.
  • צור דף נחיתה עבור כל נושא או עולם תוכן שאתה מעוניין לקדם ואל תסתפק באתר הקיים שלך. כל אחד מדפי נחיתה אלה יתרום ליצירת חוויה צרכנית ויתרום לביסוס המותג שלך. אל תצפה מהגולש לחפש באתר שלך את ההצעה השיווקית המסקרנת שראה בבאנר, אתה עלול להתאכזב.
  • כתוב כותרת רלבנטית, מושכת ומסקרנת, שתגרום לגולש להישאר ולהמשיך לקרוא את הצעתך השיווקית. משימה לא קלה? חכה לסעיף הבא…
  • שקול מילים. כל מילה שלך יכולה להכריע אם הגולש יהפוך ללקוח או שיעדיף לברוח. דבר אליו ישירות כאילו אתה נמצא בשיחת מכירה אחד על אחד. שמור על אמינות, אל תמרח אותו ואל תגזים בסופרלטיבים (כמו זה שמופיע בסוף פסקה זו), הדגש את התועלות שיצמחו לו מהזמנת המוצר שלך והסבר לו מדוע המוצר שלך הוא הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים!!!
  • כלול בדף הנחיתה תמונות הממחישות את המוצר או השירות שלך ו/או את התועלת הטמונה בו
  • נו, למה אתה מחכה? הנע אותו לפעולה! תתפלא כמה דפי נחיתה ננטשים לאנחות כי מישהו פשוט שכח להסביר לגולש מה מצפים שיעשה: להירשם למועדון לקוחות, להשאיר פרטים ליצירת קשר, להזמין בכרטיס אשראי, לעבור לאתר החברה לקבלת מידע מורחב ועוד.

דף הנחיתה שלך נותן לגולש תחושה שהוא מצא את מבוקשו? כנראה שעשית עבודה טובה.

חזור למדריך ללקוח