פרסום ויראלי

 

פרסום ויראלי הוא כלי נוסף במאמצים השיווקים לקידום אתר, מותג או מסר. הפרסום הויראלי מאופיין בהפצה של תוכן מקורי (סרטון, תמונה, מסר כתוב), למעגל ראשוני של גולשים ברשת האינטרנט או באמצעות שימוש בפלטפורמה של הרשתות החברתיות הגלובליות כגון Youtube, instegram ועוד.

מכאן והלאה, עוצמת ההתפשטות התוכן תלויה רק בך: תוכן מבריק וייחודי יזכה להפצה ויראלית מהירה באמצעות גולשים שיעבירו אותו לחבריהם שיעבירו אותו הלאה…

עם זאת, אל תשכח שהתוכן שיצרת חייב להיות רלבנטי למותג ולערכיו או למסר אותו רצית להעביר ובסופו של דבר, להניע לפעולה – גם אם הגולש שנחשף אליו אינו קהל היעד שהוגדר מראש.

חזור למדריך ללקוח